تازه های سایت

کد مطلب: 47155
31. مرداد 1400 - 9:25
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با از دست رفتن ۱۵ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، آمار درگذشتگان از ویروس کرونا از ابتدای همه گیری تاکنون در استان به ۲ هزار و ۵۰۸ نفر رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طی شبانه روز گذشته با ابتلای ۵۲۰ مورد جدید در استان به ویروس کرونا تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونا تاکنون استان  به ۶۲ هزار و ۷۹۱ نفر و بیماران بستری مثبت به ۲۲ هزار و ۸۹۰ رسید.

او افزود: دیروز تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۲ هزار و ۸۸ مورد بود که ۲۳۲ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۲۰ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری شدند و حال ۵۱ بیمار مبتلا به کرونا وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان افزود: شمار بیماران مبتلا شده به کرونای بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد یک هزار و ۱۲۵، بهار یک هزار و ۱۷۲، تویسرکان یک هزار و ۲۵۵، رزن ۹۳۹، درگزین ۳۱۶، فامنین ۳۵۶ و کبودراهنگ یک هزار و ۱۹۶ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اکنون همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند،گفت: همچنین تاکنون ۴ هزار و ۳۸۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۶۹۳ نفر در نهاوند و ۸ هزار و ۸۴۷ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۵۱۱ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما