تازه های سایت

کد مطلب: 47140
30. مرداد 1400 - 8:59
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، گفت: احداث زمین چمن شهر گیان با ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمید سیفی در بازدید از زیرساخت‌های ورزشی شهر گیان که با حضور معاون عمرانی فرماندار نهاوند و شهردار و اعضای شورای شهر گیان برگزار شد ضمن تسلیت ایام شهادت جان‌سوز حضرت اباعبدالله حسین (ع) و یاران با وفایش، اظهار کرد: شهرستان نهاوند معدن ناب استعدادهای ورزشی است که برای شکوفا شدن هرچه بیشتر آنها باید همه متولیان و دستگاه‌های مسئول تلاش کنند.

وی با بیان اینکه احداث چمن شهر گیان که تاکنون بخشی از کار آن انجام شده است و خوشبختانه باتوجه‌به اختصاص حدود ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال جاری در دست اجرا است، گفت: در بحث تعمیر سالن ورزشی شهدای گیان نیز با بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستان نسبت به برآورد هزینه و همچنین تعمیر قسمت‌های آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر اقدام شود چرا حفظ و نگهداری از اماکن ورزشی از ساخت آن بسیار سخت‌تر است.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در بازدید از محل سابق پاسگاه گیان که با همکاری دستگاه‌های مسئول و شهرداری گیان برای ایجاد سالن کشتی اختصاص‌داده‌شده است، گفت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی برای جذب جوانان و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی هرآنچه در توان باشد با همکاری شورای شهر و شهرداری گیان بکار خواهیم گرفت.
 

 سیفی همچنین از زیرساخت‌های مجموعه ورزشی علیمرادیان بازدید کرد.
 

وی در این بازدید با تاکید بر اینکه همگانی‌تر شدن ورزش موجب شناسایی استعدادهای برتر ورزشی در رشته‌های مختلف می‌شود، گفت: امروز مدیریت جدید مجموعه ورزشی باید با نگاهی وسیع در جوانب مختلف برای توسعه مجموعه و نیل به‌سوی اهداف اصلی احداث مجموعه ورزشی قدم بردارد چرا که دنیای امروز فارغ از هر هیاهویی دنیای تخصص محوری است.
 

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه امروز باید از اماکن ورزشی موجود به نحو احسنت و شایسته استفاده کنیم و نسبت به تعمیر و نگهداری آنها اهتمام ویژه داشته باشیم، گفت: خوشبختانه از بدو ورود به استان همدان با پیگیری‌های صورت‌گرفته و ارتباطات مؤثر با افراد و اشخاص مختلف در وزارت ورزش و جوانان موفق به جذب ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای ۵۲ پروژه نیمه‌تمام ورزشی استان همدان شدیم که طی چند سال گذشته بی‌سابقه بوده است.
 

وی با اشاره به خریداری ۳۰ عدد میز تنیس‌روی‌میز برای توسعه این رشته ورزشی، گفت: از این تعداد سهم شهرستان نهاوند را نیز اختصاص خواهیم داد.
 

سیفی با اشاره به راه‌اندازی سایت کمپ تیم‌های ملی برای نخستین‌بار در استان همدان، گفت: معرفی زیرساخت‌های ورزشی استان همدان و ارائه خدمات ورزشی به شیوه‌های نوین یکی از اهداف راه‌اندازی این سایت بود چراکه سطح ارتفاع استان همدان و وجود زیرساخت‌هایی همچون مجموعه ورزشی شهید حاجی‌بابایی در مریانج و مجموعه ورزشی علیمرادیان نهاوند ظرفیت پاسخگویی به نیاز تیم‌های ملی کشور و کشورهای حاشیه خلیج‌فارس را دارا هستند.
 

وی با تاکید بر اینکه در بحث تعمیر و تجهیز خوابگاه ورزشی مجموعه علیمرادیان باتوجه‌به در پیش بودن برخی مسابقات ملی و آسیایی همچون مسابقات باستانی هرچه در توان داشته باشم بکار خواهم گرفت، گفت: توسعه رشته‌های مختلف ورزشی و ارتقاء جایگاه ورزشی استان همدان و شهرستان نهاوند نیازمند عزمی همه‌جانبه و هم قسم شدن برای موفقیت است لذا امیدواریم در این راستا بیش‌ازپیش اثرگذار باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، تصریح کرد: همه رشته‌های ورزشی باید در مجموعه ورزشی علیمرادیان فعالیت داشته باشند و تفکیک بین فعالیت اداره و مجموعه قائل نبود.

وی در پایان بر ضرورت انعکاس و انتشار اخبار امیدبخش و امیدآفرین از مجموعه ورزشی علیمرادیان در فضای رسانه‌ای استان همدان و کشور تاکید کرد و گفت: باید به‌عنوان شهروندان این شهرستان نسبت به رفع مشکلات اقدام و برای حضور گردشگران ورزشی باتوجه‌به وجود کوه‌های مرتفع گرین، سطح ارتفاع و آب‌وهوای مساعد ظرفیت‌سازی کنیم.

دیدگاه شما