تازه های سایت

کد مطلب: 47129
28. مرداد 1400 - 14:51
رئیس اداره تبلیغات اسلامی نهاوند از توزیع ۲۸ هزار ماسک بیان هیاتهای عزاداری شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: خوشبختانه پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولین هیات‌ها رعایت شده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام بهرام یوسفی اظهار کرد: از ابتدای شروع ماه محرم از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نهاوند ۲۸ هزار ماسک بیان هیات‌های عزاداری شهرستان توزیع شده که ۸ هزار آن به صورت کاملا رایگان بوده است.

وی گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی طبق هماهنگی با مراکز توزیع ماسک ۲۰ هزار عدد با قیمت خیلی ارزان در اختیار هیات‌ها قرار گرفته و بقیه ماسک‌ها نیز در هنگام بازدید از مراسم عزاداری بین آنان به صورت رایگان توزیع شد.

رئیس تبلیغات اسلامی نهاوند اضافه کرد:  خوشبختانه طی بازدیدهایی که در این مدت با مرکز بهداشت و هلال احمر شهرستان صورت گرفته، به طور کلی پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولین هیات‌ها رعایت شده و به جز در موارد جزئی مورد خاصی مشاهده نشد که آن هم با تذکر صورت گرفته برطرف شده است.

وی در پایان به برگزاری نماز ظهر عاشورا در فضاهای باز اشاره کرد و افزود: نماز ظهر عاشورا همانند سالهای گذشته در محل هیات‌های حسینی و فضای باز اقامه می‌شود و آنچه که در این زمینه مورد تاکید قرار گرفته رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله مناسب اجتماعی مطابق با دستورالعمل ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما