تازه های سایت

کد مطلب: 46900
8. مرداد 1400 - 15:35

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: دولت جوان و انقلابی باید در تقویت تولید و بهبود معیشت مردم و مبارزه با فساد جدی باشد.

وی اظهار داشت: از دولت آينده نظارت بر توزیع مایحتاج مردم و بسته شدن منافذ بروز فساد و خدمت به مردم انتظار است.

امام‌جمعه نهاوند افزود: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند عبرتی که باید از دولت گذشته بگیریم این است که اروپا و آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و این موضوع برای کسانی که این حرف را باور نداشتند هم روشن شد.

وی ادامه داد: در مذاکرات وین هم آمريکا زیاده خواهی می کند و این تجربه مهمی است که آنها قابل اعتماد نیستند و رهبر انقلاب کرارا این موضوع را بیان کردند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: در برجام با ایران توافق کردند ولی به راحتی آن‌ها زیر توافق زدند و این فرهنگ آنها قابل اعتماد نیست و باید هوشیار باشیم.

حجت الاسلام مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: آمریکا می خواهد به هر بهانه در منطقه حضور داشته باشد و نیروهای نیابتی را در منطقه برای انجام کارهای خودشان تجهیز و پشتیبانی می کنند.

وی بیان داشت: هرجا آمریکا و عواملش حضور داشته باشند جنگ و خونریزی و شرارت نیز وجود دارد و تنها راه ثبات در منطقه خروج آن‌ها از منطقه است.

دیدگاه شما