تازه های سایت

کد مطلب: 46788
29. تير 1400 - 8:22
مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند از برگزاری «شب‌های شیدایی» در جوار مزار شهدای گمنام و استقبال مردم از این برنامه خبر داد و گفت: طی چهار شب بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در این ویژه برنامه حضور پیدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمود گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه «شب‌های شیدایی» در نهاوند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استقبال مردم از این برنامه اظهار کرد: با توجه به گسترش ویروس کرونا، عدم برگزاری اردوهای راهیان نور و کمرنگ شدن برنامه‌های مذهبی، فعالان بسیج دانشجویی نهاوند ایده جدیدی را تحت عنوان «شب‌های شیدایی» طراحی و برنامه‌ریزی کردند.

وی گفت: بسیج دانشجویی با حضور روایتگران برجسته دوران دفاع مقدس در مناطقی از شهرستان که در آنها شهدای گمنام آرمیده‌اند، سعی کردند دقیقا همان فضای اردوهای راهیان نور را برای اقشار مختلف مردم مخصوصا قشر فرهیخته دانشجو و جوانان زنده کنند.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند افزود: هدف اصلی از برگزاری این سلسله‌برنامه‌ها طبق فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدا بوده که مورد استقبال مردم نیز قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در مجموع طی چهار شب بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ نفر در این ویژه برنامه حضور پیدا کردند که در سطح شهرستان کم‌سابقه است گفت: سعی کردیم در این ویژه برنامه از حضور روایتگران خوبی بهره‌مند شویم که کمتر به آن‌ها پرداخته شده بود.

گودرزی با اشاره به اینکه این ویژه برنامه طی چهار هفته و هر هفته در کنار مزار یک شهید گمنام برگزار شد اظهار کرد: این ویژه‌برنامه شب اول در جوار گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد، شب دوم در جوار شهید گمنام حوزه علمیه خواهران، شب سوم در جوار شهید گمنام حوزه علمیه برادران و شب چهارم در گلزار مطهر شهدای گمنام در تپه ابوذر برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری این برنامه ادامه دارد گفت: با توجه به درخواست‌های مکرر مردم نهاوند مبنی بر ادامه روند برگزاری این مراسم، ویژه برنامه شب‌های شیدایی در طول سال به قوت خود باقی خواهد بود و به صورت مرتب برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی نهاوند در پایان از گروه جهادی شهید محسن امیدی، رئیس دانشگاه آزاد و حوزه های علمیه، هیئات مذهبی شهرستان و اعضای بسیج دانشجویی در برگزاری این برنامه تقدیر کرد.

دیدگاه شما