تازه های سایت

کد مطلب: 46747
26. تير 1400 - 8:15
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی۲۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از شناسایی۲۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ و فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

محمد طاهری بیان کرد: همچنین با شناسایی ۲۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۹۶۴ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۷ هزار و ۲۸۲ نفر و آمار مرگ و میر ناشی از کرونا در استان از ابتدای اپیدمی ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۵ مورد رسیده است..

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۳ مورد بود که ۹۰ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

وی گفت: ۲۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۱۸ بیمار بستری در بیمارستان های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۴۶ ، بهار یک هزار و چهار، تویسرکان یک هزار و ۴۳، رزن ۷۹۶، درگزین ۲۹۴، فامنین ۳۲۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۶۲ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۴۸۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۷۲ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۲۹۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان سه شهرستان ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین و بهار در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما