تازه های سایت

کد مطلب: 46739
25. تير 1400 - 1:09

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: در مجموع با ۲۵۳ مورد جدید بیمار مبتلا شده به کرونا ویروس در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری کرونادر استان تاکنون به ۴۷ هزار و ۵۹ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۸۹۵ رسیده است.

او افزود: با از دست رفتن ۲ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری تاکنون به ۲ هزار و ۲۹۳ نفر رسیده است.

طاهری بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا طی شبانه روز گذشته ۵۲۷ مورد بود که ۱۳۶ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۵ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه  متاسفانه حال ۲۱ نفر وخیم گزارش شده است، گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، شهرستان‌های نهاوند، ملایر و کبودرآهنگ در وضعیت قرمز،همدان، تویسرکان، اسدآباد، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و فامنین و بهار نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۴۳، بهار ۱۰۰۲، تویسرکان یک هزار و ۴۲، رزن ۷۹۶، درگزین ۲۹۳، فامنین ۳۲۲ و کبودراهنگ یک هزار و ۵۱ نفر ، سه هزار و ۴۷۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۶۳ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۲۶۴ نفر نیز در شهرستان همدان و خارج از استان ۴۴۵ مورد مثبت گزارش شده است.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما