تازه های سایت

کد مطلب: 46712
23. تير 1400 - 7:33
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند گفت: به مناسبت هفته عفاف و حجاب نمایشگاهی از عکس و پوستر از هنرمندان این شهرستان برپاشده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امیر بحیرایی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با توجه به هجمه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان برای ترویج بی‌حیایی در جامعه وظیفه همه ما است از هر راهی برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب استفاده کنیم.
وی اظهار داشت: به همین منظور نمایشگاهی در شهرستان برپاشده است که در این نمایشگاه تعداد ۵۰ پوستر و عکس با موضوع عفاف و حجاب در نهاوند به نمایش گذاشته‌شده است.
مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند افزود: این نمایشگاه در طول این هفته در محل دائمی نمایشگاه هنرهای تجسمی این اداره در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.
وی با اشاره اینکه آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه علاوه برعکس‌هایی در مورد عفاف و حجاب، سخنان ائمه اطهار، علما و بزرگان دینی نیز است، گفت: گفته‌های شخصیت‌های بزرگ تاریخ در سراسر جهان در این خصوص و معضلات و مشکلات اجتماعی جوامع غربی و شرقی درزمینهٔ عدم رعایت عفت عمومی و حفظ حریم زنان از دیگر آثار این نمایشگاه است که در معرض دید قرارگرفته است.
بحیرایی هدف از برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف را ایجاد فضای مناسب فرهنگی در این شهرستان، فرهنگ‌سازی بیشتر درزمینهٔ شناساندن فرهنگ و حجاب اسلامی، معرفی، ترویج و اشاعه فرهنگ و اعتقاد دینی و اسلامی و تبیین موضوع حجاب مصونیت است نه محدودیت، بیان کرد.
وی در پایان گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند در ایام برگزاری از ساعت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۸ به مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی (ره) شهرستان نهاوند واقع در بلوار شهید بهشتی مراجعه نمایند.

دیدگاه شما