تازه های سایت

کد مطلب: 46710
23. تير 1400 - 7:28
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در همایش عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند گفت :دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی و حمله به ارزش های دینی و ترویج بی عفتی و بی غیرتی همچنین جابجا کردن ارزش ها و ضد ارزش ها از طریق همین رسانه های خود می باشند .

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در همایش عفاف و حجاب در شهرستان نهاوند با اشاره تاریخچه عفاف و حجاب در ایران قبل و بعد از اسلام اظهار کرد : همواره زن ایرانی قبل از اسلام  حجاب و پوشش داشته و بعد از اسلام  ابن مسئله پررنگتر شده حجاب داشته  تا دوران پهلوی اول و دوم بخصوص از سال ۱۳۱۴ تا کنون تلاشهای زیادی برای برداشته شدن حجاب زن ایرانی انجام شده و به دنبال قانون اجباری برداشته شدن حجاب زنان شدند که در آن دوران زنان متدین در اعتراض به این قانون در مسجد گوهرشاد جمع شدند و آن اتفاق دردناک یعنی کشتار جمعی تجمع کنندگان مسجد گوهر شاد به دست رضا خان اتفاق افتاد و در دوران پهلوی دوم هم این موضوع ادامه  داشت.

وی افزود : با پیروزی انقلاب اسلامی این روند متوقف شد و مجدد موضوع ارزش گذاری به حجاب و عفاف در جامعه پرداخته شد و حتی جز قوانین قانون اساسی قرار گرفت که موجب گسترش عفاف و حجاب به عنوان یک ارزش در کشور شد .

علی مختاری خاطر نشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب بخصوص بعد از پایان جنگ تحمیلی  دشمنان به شکل دیگری به دنبال برداشتن چادر و حجاب زن ایرانی هستند و ابن در توصیه ها و تذکرات رهبری عزیز هم بارها آمد که یادآوری کردند درست است جنک سخت ما با دشمنان به پایان یافته اما وارد جنگ دیگری به نام تهاجم فرهنگی و جنگ فرهنگی شدیم. و این چیه استکبار  هرساله اعتبار های بسیار زیادی برای اینکه یک سانتی متر روسری دختران ایرانی را عقب تر بکشند هزینه می‌کنند

وی افزود : در این میان کشور های شاخصی که دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی هستند از جمله آمریکا. انگلیس. فرانسه .اسرائیل  علنا کار را از قبل شروع کرده و هر سال تهاجم فرهنگی خود را علیه ایران اسلامی  افزایش می دهند و از ابزار های جدیدی در این خصوص استفاده کرده و تمرکز اصلی روز رسانه و شبکه های ماهواره ای است. به عنوان مصداق  گسترش شبکه های ماهواره ای از سال ۱۳۷۰ تا کنون از یک شبکه به ۲۰۰ شبکه فارسی زبان  که اینها نشان از برنامه ریزی برای ضربه زدن به فرهنگ اصیل و اسلامی  کشور است . و گسترش شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر از جمله تلگرام. اینستاگرام .واتساپ و ...

 فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: دشمنان جمهوری اسلامی به دنبال ترویج سبک زندگی غربی و حمله به ارزش های دینی و ترویج بی عفتی و بی غیرتی همچنین جابجا کردن ارزش ها و ضد ارزش ها از طریق همین رسانه های خود می باشند  که در این خصوص افرادی همچون مسیح علی‌نژاد تربیت و مأمور این کار کرده اند. که هر از چند گاهی  به بهانه های مختلف کمپینگ هایی را بر علیه حجاب و عفاف و تشویق دختران ایرانی به کشف حجاب می کند .

سرهنگ علی مختاری با اشاره به تفاوت نگاه اسلام با نگاه جامعه غرب به زن  افزود: توصیه اسلام و قرآن به مسلمانان رعایت عفاف و حجاب بوده و هست و جوانان عزیز می بایست  دشمن و نقشه های دشمن را بشناسیم ، امروزه در حال جنگ فرهنگی با دشمنان هستیم و دشمنان به دنبال آندلسی کردن ایران اسلامی هستند و باید همه ما باید مراقب باشیم در زمین دشمن و دامی که دشمن پهن کرده است بازی نکنیم .

انتهای پیام/

دیدگاه شما