تازه های سایت

کد مطلب: 46709
23. تير 1400 - 7:25
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از جان باختن ۳ نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در شبانه روز گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با جان باختن ۳ بیمار مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، آمار درگذشتگان از کووید ۱۹ از ابتدای گسترش تاکنون در استان همدان به ۲ هزار و ۲۹۰ نفر رسید.

او افزود: در مجموع با ۲۰۸ مورد جدید تعداد بیماران سرپایی مثبت از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۴۶ هزار و ۶۹۹ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۷۶۸ رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علایم تنفسی مشکوک به کرونا ۴۵۸ مورد بود که ۹۹ نفر از مراجعان در بخش عادی و ۱۷ بیمار در بخش آی. سی. یو بستری هستند.

طاهری درباره آخرین آمار بستری بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز افزود: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۳۶، بهار ۱۰۰۰، تویسرکان هزار و ۳۷، رزن ۷۹۶، درگزین ۲۹۲، فامنین ۳۲۲ و کبودراهنگ هزار و ۴۹ نفر است.

او گفت: همچنین تاکنون سه هزار و ۴۲۵ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۵۴ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۲۱۶ نفر نیز در شهرستان همدان مثبت گزارش شده است.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان تنها شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما