تازه های سایت

کد مطلب: 46697
22. تير 1400 - 8:40
مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند از اهدا 47 جهیزیه به ارزش 299 میلیون به زوجین نهاوندی طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی کاویانی در جلسه مجامع خیرین ازدواج استان همدان که با حضور مدیرکل و سرپرست معاونت فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان برگزار شد با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین سرمایه مجمع خیرین ازدواج نهاوند اعتماد مردمی و خیرین است، گفت: یکی از اقدامات مهم مجمع خیرین ازدواج نهاوند در راستای اعتمادسازی دعوت از خیرین برای بازدید از جهیزیه‌های تهیه شده است لذا امیدواریم این همراهی‌ها با حمایت‌های همه‌جانبه مردم و مسئولین در شهرستان تداوم داشته باشد

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه با شیوع کرونا فعالیت مجمع خیرین نهاوند اقدام به تبلیغ از طریق تریبون‌های مختلف من‌جمله نمازجمعه با همکاری امام‌جمعه محترم نهاوند کرده است، گفت: خوشبختانه از محل نیات خیر خیرین مبالغ خوبی نیز جذب شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های 96 و 97 تعداد 180 سرویس جهیزیه به زوجین نهاوندی اهدا شده است، گفت: طی سال گذشته نیز ۴۷ سرویس جهیزیه به مبلغ ۲۹۹ میلیون تومان جهیزیه اهدا شده است.

کاویانی خاطرنشان، کرد: در حال حاضر ۲۵ پرونده در انتظار دریافت جهیزیه هستند که انتظار می‌رود با حمایت‌های بی‌دریغ خیرین محترم در برنامه گلریزان شهرستان بتوانیم این تعداد را خریداری به زوج‌های جوان اهدا کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دیگر مجمع خیرین ازدواج نهاوند، گفت: این مجمع با هدف حمایت از زوجین کم‌درآمد نیز در سال گذشته طی دو مرحله ۲۷۰ سبد کالا به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کرده است.

مدیرعامل مجمع خیرین ازدواج نهاوند با اشاره به‌ضرورت ایجاد اشتغال مناسب برای جوانان نیز، گفت: مجمع خیرین ازدواج نهاوند با هدف ایجاد اشتغال پایدار به‌صورت محدود از طریق دو بانک به زوجین تسهیلات اشتغال اعطا می‌کند.

دیدگاه شما