تازه های سایت

کد مطلب: 46694
22. تير 1400 - 8:36
فرماندار نهاوند گفت: پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیان از مطالبات به‌حق و از تعهدات سند توسعه راهبردی شهرستان بود که بیش از ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری در حاشیه بازدید از پروژه مخزن آب ذخیره شهر گیان اظهار داشت: این پروژه یکی از مطالبات به‌حق مردم شهر گیان بود.

وی افزود: منبع آب ذخیره شهر گیان، به دلیل حجم کم منبع در پیک مصرف آب شهروندان که با افت فشار مواجه می‌شدیم، مشکل آب شهر گیان و مطالبه به‌حق مردم در دستور کار سند توسعه راهبردی شهرستان قرار گرفت.

فرماندار نهاوند گفت: سند اعتبار ۶ میلیارد تومان برای مخزن ۲ هزار متر مکعبی آب شهر گیان در دستور کار قرار گرفت و در یک سال گذشته پروژه کلنگ‌زنی شده و بیش از ۸٠ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌ها و ساز و کارهایی که انجام شد، کمتر از سه ماه آینده این مخزن آبگیری می‌شود و به نحوی طراحی شده که در دراز مدت جوابگوی آب شهر  گیان و شهروندان است.

ناصری در پایان گفت: این پروژه از مطالبات به‌حق و از تعهدات سند توسعه راهبردی شهرستان بود که تقسیم بخشی هم صورت گرفته بود و تامین اعتبار شده است و پروژه مشکل بودجه‌ای ندارد و با این ساز و کار در آینده‌ای نزدیک دغدغه شهروندان برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما