تازه های سایت

کد مطلب: 46663
20. تير 1400 - 8:21
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:در شبانه روز گذشته سه نفر دیگردر استان بر اثر ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت:با شناسایی ۱۹۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۶۱۷ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۲۹۸ نفر رسید.

او ادامه داد:همچنین با فوت سه بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۳ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآبا ۸۲۵، بهار ۹۹۴، تویسرکان یک هزار و ۳۲، رزن ۷۹۰، درگزین ۲۹۱، فامنین ۳۲۰ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۶ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۸۷ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۳۹ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۵۷ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

 از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان شهرستان «فامنین» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما