تازه های سایت

کد مطلب: 46652
19. تير 1400 - 7:16
در ۲۴ ساعت گذشته 150بیمار مبتلا به کرونا در همدان شناسایی شدند و یک نفر هم فوت کرد

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت :با شناسایی ۱۵۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران بستری مثبت به ۱۸ هزار و ۵۷۵ و بیماران سرپایی مثبت به ۴۶ هزار و ۱۴۴ نفر رسید.

دکتر «محمد طاهری افزود: همچنین با فوت یک بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان کرونایی استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۸۸۰ نفر رسید.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت : تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۵ مورد بود که ۸۰ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۵ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآبا ۸۲۳، بهار ۹۹۳، تویسرکان یک هزار و ۳۰، رزن ۷۸۷، درگزین ۲۹۰، فامنین ۳۱۹ و کبودراهنگ یک هزار و ۴۴ نفر است.

دکتر طاهری افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۷۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۳۸ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۴۴ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما