تازه های سایت

کد مطلب: 46651
18. تير 1400 - 14:55

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: حضور میدانی مسئولان در بین مردم و دیدن مشکلات مردم بسیار خوب و اثر گذار است و امیدواریم در کشور و استان و شهرستان شاهد این موضوع باشیم.

وی اظهار داشت: با انتخاب ایت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب و انتخاب حجت الاسلام اژه ای به عنوان رئیس قوه قضائیه و در مجلس هم نیروی کارآمدی حضور دارد که افرادی انقلابی جهادی و ولایتمدار هستند؛ زمینه برای تحول ایجاد شده است.

امام جمعه نهاوند افزود: امید در دل مردم جوانه زده است و باید دعا کنیم برای موفقیت این مسئولان و نباید انتظار معجزه هم داشته باشیم که یک شب مشکلات حل شود و انشاالله به مرور مشکلات حل شود.

وی بیان کرد: خدمت به مردم شکر نعمت انقلاب و بهترین عمل برای کمک به مردم و حل مشکلات آنها است.

مغیثی با اشاره به هفته عفاف و حجاب گفت: دشمن با برنامه و ابزارهای مختلف می خواهد بی حجابی و بی عفتی و بی حیایی را در بین جامعه گسترش دهد که این خلاف اسلام است.

وی افزود: دشمن می داند اگر زن سالم باشد خانواده و جامعه سالم است به همین دلیل می خواهد با توطئه خود زن و جامعه را به فساد بکشاند.

امام جمعه نهاوند بیان داشت: ترویج ازدواج آسان، فرزندآوری و تحکیم بنیان خانواده از جمله مسائل مهمی است که باید به آنها توجه کرد.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان اشاره کرد و بیان داشت: حضور آمریکایی ها در منطقه به جز شرارت و کشتار دستاوردی برای منطقه نداشته است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به تجمع در بام نهاوند گفت: این تجمع انعکاس کشوری داشت و برخی از مسئولان هم گفتند از دست ما در رفته است و تشکر می کنیم از استاندار و مسئولانی که در این اجتماع شرکت نکردند چون قرار بوده فقط افتتاح باشد نه این اجتماع چند هزار نفره شکل بگیرد.

 حجت الاسلام مغیثی اظهار داشت: اتفاق بدی بود و من از ناحیه مسئولان ماموریت دارم به خاطر این تجمع عذرخواهی کنم که در شرایط کرونایی نباید اتفاق می افتاد ولی به هرحال شکل گرفت و باید مراقب باشیم از این اتفاقات نیفتد.

دیدگاه شما