تازه های سایت

کد مطلب: 46535
10. تير 1400 - 8:43
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از جان باختن دو نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته بر اثر ابتلا به کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: با شناسایی ۱۲۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در این استان، مجموع بیماران کرونامثبت بستری شده به ۱۸ هزار و ۲۹۳ و بیماران سرپایی هم  به ۴۵ هزار و ۲۲۶ نفر رسید.

او افزود: همچنین آمار مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ با فوت ۲ تن دیگر در ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در این استان به ۲ هزار ۲۶۴ مورد رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۹ مورد بود که ۶۷ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری ادامه داد: ۱۶ بیمار مبتلا به کرونا در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی استان بستری هستند و در مجموع وضعیت جسمی ۲۹ بیمار بستری در بیمارستان‌های استان وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های اسدآباد ۸۰۴، بهار ۹۸۲، تویسرکان یک هزار و ۲۲، رزن ۷۷۲، درگزین ۲۹۰، فامنین ۳۱۸ و کبودراهنگ یک هزار و ۲۸ نفر است.

دکتر طاهری سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۳۰۳ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۳۲۶ نفر در نهاوند و هفت هزار و ۱۹ نفر نیز در شهرستان همدان به ویروس کرونا مبتلا و بستری شده اند.

از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان ۲ شهرستان «فامنین و اسدآباد» در وضعیت زرد کرونایی و مابقی در وضعیت نارنجی قرار دارند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاه شما