تازه های سایت

کد مطلب: 46511
8. تير 1400 - 4:06
رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند با بیان اینکه در پویش در رگان تو خون می شوم تا کنون ۲۹۴ میلیون تومان کمک مردمی جمع آوری شده است، گفت: احداث مرکز انتقال خون نهاوند نیازمند ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، افسون علیمرادیان  با اشاره ضرورت استقرار پایگاه ثابت انتقال خون در شهرستان نهاوند با توجه به جمعیت و همچنین فاصله از مرکز استان، تصریح کرد: در حال حاضر نیاز شهرستان نهاوند در بحث فراورده های خونی به سبب عدم وجود بانک انتقال خون از شهرستان ملایر و مرکز استان تامین می شود که همین امر موجب تحمیل هزینه اضافی برای بیماران و یا گاها مرگ بیماران در انتظار خون می شود.

وی گفت: با توجه به محدودیت های موجود پس از مشورت و بررسی های لازم کمپین « در رگان تو خون می شوم» در بستر فضای مجازی راه اندازی شد تا بتوانیم با کمک مردم یک مرکز مستقل برای حفظ کرامت انسانی مردم شریف شهرستان در محل بیمارستان آیت الله علیمرادیان ایجاد کنیم.
 
رئیس بنیاد خیریه علیمرادیان ادامه داد: در راستای اجرای این پویش تا کنون۲۹۴ میلیون تومان از محل نیات خیر هموطنان خصوصا همشهریان نهاوندی جمع آوری شده تا با همت مردم نیک اندیش شهرستان بتوانیم فضای مورد نیاز و مورد تایید سازمان انتقال خون را در بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند احداث کنیم.
 
وی گفت: برای ساخت این مرکز با توجه به استانداردهای سازمان انتقال خون نیازمند ۲۸۰ متر مربع فضا برای بخش پذیرش، اداری و تاسیسات هستیم که این مهم با توجه به برآورد هزینه صورت گرفته نیازمند ۷۰۰ تا ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار است.
 
رئیس مجمع خیرین بیمارستان آیت الله علیمرادیان نهاوند، گفت: خوشبختانه اخیرا خیر نیک اندیش نهاوند «مریم شهبازی» خواهر مرحوم «علیرضا شهبازی» که از پرسنل بخش رادیولوژی بیمارستان آیت الله علیمرادیان بودند مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان جهت کمک به احداث این مرکز در نظر گرفته اند که مقرر شده طی دو مرحله به حساب مجمع خیرین بیمارستان واریز کنند.
 
وی خاطرنشان کرد: از آنجا که این نیاز برای همه همشهریان قابل لمس است خوشبختانه هر کس با هرچه که در توان داشته و دارد اعلام آمادگی جهت همراهی با این کمپین کرده و قول ها و اقدامات مساعدی در راستای تامین مصالح رایگان، خاک برداری، انجام نقشه کشی و غیره صورت گرفته است لذا امیدواریم این همبستگی ها موجب آسایش هرچه بیشتر عموم مردم شهرستان شود.

دیدگاه شما