تازه های سایت

کد مطلب: 46501
7. تير 1400 - 15:17
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: شهید آیت الله حیدری، مجتهد و عالم بزرگ نهاوند و یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری با اشاره به واقعه ۷ تیر سال 1360 اظهار داشت: شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و آیت الله محمدعلی حیدری امام جمعه شهرستان نهاوند و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) به دست منافقان در ۷ تیرماه سال ۱۳۶۰ که طی انفجار بمب در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی روی داد یادآور یکی از تلخ‌ترین وقایع تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله حیدری، مجتهد و عالم بزرگ نهاوند و یار صدیق حضرت امام خمینی (ره) بود، ادامه داد: خون پاک آن شهیدان بزرگوار، بر خلاف خواسته دشمنان موجب بصیرت بیش از پیش ملت شهیدپرور ایران شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه شهید آیت الله محمدعلی حیدری یکی از سرمایه‌های معنوی شهرستان نهاوند است، افزود:این شهید بزرگوار عمر خودش را صرف مبارزه با رژیم ستم‌شاهی کرد و در سخت‌ترین شرایط هدایت و رهبری مردم شهرستان نهاوند را عهده‌دار شد .

وی در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و شهید آیت الله حیدری و ۷۲ تن از یاران امام راحل افزود: فرا رسیدن هفته قوه قضائیه را به مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان نهاوند و همه زحمتکشان دستگاه قضایی عرض تبریک داشته و از خداوند سبحان برای همه این عزیزان عزت و سرافرازی و توفیق خدمت به ملت شریف و قدر شناس را مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما