تازه های سایت

کد مطلب: 46490
6. تير 1400 - 7:42
پس از بازشماری 10 درصد از صندوق های رای شورای شهر نهاوند هیچگونه تغییری در نتایج انتخبات این شهر اتفاق نیفتاد ولی در شورای شهرهای گیان و فیروزان تغییراتی ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، بازشماری آرا در اعضای شورای شهر در گیان و فیروزان تغییر ایجاد کرد ولی تغییری در اعضای شورای شهر نهاوند ایجاد نشد.

در انتخابات ششمین دوره شورای شهر گیان و پس از بررسی مجدد آقای آزاد بحیرایی از جمع ۵ نفر شورای شهر گیان حذف و فرشید کیانی به جای آن پنجم شد و به شورای شهر گیان راه یافت.

در شهر فیروزان هم علی معصومی که بیش از این نفر پنجم بود بعنوان علی البدل انتخاب شد و به جای وی، علیرضا سلگی بعنوان نفر پنجم شورای شهر فیروزان در دوره ششم معرفی شد.

با وجود تغییر در شهرهای گیان و فیروزان ولی در نتیجه انتخابات شورای شهر نهاوند تغییری ایجاد نشد و نتیجه اعلامی بدون تغییر ماند.

پس از بازشماری 10 درصد از صندوق های رای شهر نهاوند هیئت نظارت بر انتخابات نهاوند و فرمانداری این شهرستان اطلاعیه زیر را در اختیار رسانه ها قرار دادند.

بسمه تعالی

مردم شریف و بزرگوار شهر نهاوند

سلام علیکم
ضمن احترام به محضر شما عزیزان به استحضار می‌رساند پس از خلق حماسه عظیم ۲۸ خرداد در برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهروروستا توسط شما عزیزان، با عنایت به اعتراضات تعدادی از کاندیداهای محترم که غالبا اعتراضات آنها فاقد مستندات قانونی نیز بوده، طی جلسات مشترک هیات اجرایی و نظارت در محل فرمانداری و بامجوز هیات نظارت استان تعداد ۱۰درصد از صندوق های اخذ رای بازشماری و درنهایت روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۴/۵ کار بازشماری باحضور اعضا محترم هیات نظارت و اجرایی از ساعت ۸ صبح در محل سالن شهدای فرمانداری آغاز و پس از شمارش مجدد آراء که تا ساعت ۱۴ بطول انجامید، هیچ‌گونه تغییری در آراء کاندیداهای اصلی و علی البدل در حوزه انتخابیه شهر نهاوند حاصل نگردید. در پایان ضمن تقدیر از حضور پرشور و حماسی مردم عزیز شهرستان، به استحضار می‌رساند، خادمین شما در ستاد انتخابات شهرستان به عنوان امانت‌دار رای شما برخود لازم می‌دانند از آراء مردم صیانت نموده و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مراد ناصری فرماندار و رئیس هیات اجرایی حوزه انتخابیه شهرستان نهاوند

حجت الاسلام گروسی رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرستان نهاوند

دیدگاه شما