تازه های سایت

کد مطلب: 46410
31. خرداد 1400 - 9:45
فرماندار نهاوند گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ بیش از ۴۷ هزار نفر به حجت الاسلام رییسی، رییس جمهور منتخب رأی دادند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری، فرماندار نهاوند اظهار داشت: در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۱ درصد از واجدان شرایط رای در این شهرستان شرکت کردند که از حضور و مشارکت حداکثری مردم نهاوند در این انتخابات قدردانی می‌کنیم.

او افزود: مجموع آراء ماخوذه و برگه تعرفه‌های رای صحیح و باطله در این شهرستان ۷۷ هزار و ۴۹۹ برگ تعرفه رای بود.

ناصری بیان کرد: پس از شمارش آرا، سید ابراهیم رئیسی ۴۷ هزار و ۳۴۲ رای، محسن رضایی ۹هزار و ۲۵۱ رای، عبدالناصر همتی ۵هزار و ۵۹۱ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۸۰۴ رای را در شهرستان نهاوند کسب کردند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: از ۱۱۲ شعبه اخذ رای در شهر نهاوند و بخش مرکزی سیدابراهیم رئیسی ۲۹ هزار و۸۶۲ رای، محسن رضایی ۵هزار و ۳۶۷ رای، عبدالناصر همتی ۳هزار و ۴۰۲رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی یک هزار و ۲۹۷ رای کسب کردند.

ناصری افزود: همچنین در بخش فیروزان سیدابراهیم رئیسی ۸ هزار و ۹۷۱ رای، محسن رضایی، یک‌هزار و ۷۶۲ رای، عبدالناصر همتی یک هزار و۳۴۵ و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۳۰۶ رای را کسب کردند.

این مسئول اظهار داشت: در بخش زرین‌دشت سیدابراهیم رئیسی ۴هزار و ۲۵۸ رای، محسن رضایی یک هزار و۹۸ رای، عبدالناصر همتی ۳۳۹ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۹۰ رای را به خود اختصاص دادند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در بخش گیان هم سیدابراهیم رئیسی ۴ هزار و ۲۵۱ رای، محسن رضایی یک هزار و ۲۴ رای، عبدالناصر همتی ۵۰۵ رای و سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی ۱۱۱ رای را کسب کرد.

مشارکت مردم نهاوند در انتخابات ۵۱.۷ درصد گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما