تازه های سایت

کد مطلب: 46409
31. خرداد 1400 - 9:42
امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان نهاوند در پی خلق حماسه سیاسی مردم شهرستان نهاوند در انتخابات ۱۴۰۰ با صدور پیام مشترکی تقدیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، امام جمعه، فرمانده سپاه و فرماندار شهرستان نهاوند در پی خلق حماسه سیاسی مردم شهرستان نهاوند در انتخابات ۱۴۰۰ با صدور پیام مشترکی تقدیر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

«إِنَّ اللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى يُغَيِّرُوا مَا بِأَنْفُسِهِمْ؛ خداوند سرنوشت هیچ قومى (و ملّتى) را تغییر نمى دهد مگر آنکه آنان آنچه را در (وجود) خودشان است تغییر دهند (سوره رعد آیه 11)»

بار دیگر ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی حماسه ای ماندگار و حضوری پر از شور و همراه با اقتدار را خلق کردند تا در تاریخ انقلاب اسلامی، سراسر جلوه‌ای از ولایت‌مداری، عقلانیت، آگاهی، بصیرت، اتحاد و همدلی باشد.

خداوند متعال را سپاسگزاریم كه حضور باشكوه شما مردم ولایتمدار، انقلابی و شهیدپرور شهرستان نهاوند در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، عظمت تعهد انقلابی این خطه از ایران اسلامی را بیش از پیش نمایان ساخته و موجب سرافرازی نظام و شکست دشمنان شده‌اید.

شما ملت آگاه و بیدار شهرستان نهاوند با حضور خود در روز انتخابات پای صندوق‌های رأی، به نمایندگی از «مرد میدان» حاج قاسم سلیمانی میدان‌دار شدید.

اینجانبان ضمن تقدیر و سپاس از زحمات تمامی عوامل اجرایی، ناظرین، بازرسان، نیروی مقاومت بسیج و نیروی انتظامی، اصناف و بازاریان و به خصوص مردم مومن و انقلابی شهرستان نهاوند که در این حماسه بزرگ با مشارکت حداکثری ایفای نقش نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر می‌نماییم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما