تازه های سایت

کد مطلب: 46398
30. خرداد 1400 - 8:39
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان از احداث چهار مخزن ذخیره آب شرب در شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: عملیات احداث مخزن ٢٠٠٠ مترمکعبی شهر گیان که درهفته دولت سال گذشته کلنگ‌زنی شده بود، در حال حاضر ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیدهادی حسینی بیدار با بیان اینکه این پروژه با اعتباری افزون بر شش میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی کلنگ‌زنی شد، اظهار کرد: تاکنون عملیات بتن‌ریزی فنداسیون مخزن، آرماتوربندی ستون‌ها، فازنخست بتن‌ریزی ستون‌ها و دیوارهای مخزن و دیوارکشی مخزن عملیاتی شده که انتظار می‌رود ظرف دو ماه آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

وی افزود: با بهره‌برداری از این مخزن ۸۱۶۸ نفر از جمعیت شهر گیان از آب سالم و بهداشتی برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه ضمن اشاره به ساخت مخزن ذخیره آب شرب روستاهای "قلعه قباد- بیان" نیز گفت: این مخزن در حال حاضر در مرحله آرماتوربندی، قالب‌بندی و فنداسیون است و طی هفته آینده عملیات بتن‌ریزی مخزن مذکور اجرایی می‌شود.

حسینی بیداربا بیان اینکه با تکمیل مخزن ۵۰۰ متر مکعبی قلعه قباد-بیان ۳۵۰۰ نفر از جمعیت این دو روستا تحت پوشش خدمات آبرسانی قرار می‌گیرند، تصریح کرد: مبلغ قرارداد این پروژه دو میلیارد تومان بوده که در صورت تأمین اعتبار تا پایان تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل آبفای استان همدان همچنین ضمن اشاره به ساخت مخزن آبرسانی روستای راوند سفلی و علیا، خاطرنشان کرد: مخزن ۵۰ متر مکعبی راوند در حال حاضر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست انجام است.

این مقام مسئول با بیان اینکه قرار داد احداث این مخزن با ۲۵ درصد افزایش،۲۵۰ میلیون تومان است، تأکید کرد: مخزن مذکور ظرف ۲۰ روز آینده با پوشش ۱۳۰ نفر از جمعیت شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت آب‌وفاضلاب استان همدان، حسینی‌بیدار از اجرای عملیات ساخت مخزن روستای جهان‌آباد خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر در با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی درمرحله آرماتوربندی و فنداسیون است.    

انتهای پیام

دیدگاه شما