تازه های سایت

کد مطلب: 46383
28. خرداد 1400 - 8:48
امام جمعه نهاوند با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای در ساعات اولیه گفت: مردم ثابت کردند در هر زمان حامی انقلاب هستند و به تبلیغات دشمن ترتیب اثر نخواهند داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، صبح امروز و با آغاز روند اخذ رای مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، مسوولان شهرستان نیز همراه با مردم با حضور در محل دبیرستان شهید محلاتی، رای خود را به صندوق انداختند.

 امام جمعه، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، فرمانده سپاه، فرمانده انتظامی، دادستان و رئیس دادگستری شهرستان در کنار سایر شهروندان در این رویداد بزرگ سیاسی شرکت کردند.

در این مراسم امام جمعه نهاوند گفت: امروز هر برگ از آرای مردم که به صندوق‌ها ریخته می‌شود مانند تیری است که به پیشانی آمریکا و دشمنان نظام اسلامی می‌خورد و چشم طمع آنان را کور می‌کند.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی‌نیا افزود: مردم ما که اکثرا مومن و انقلابی هستند امروز با حضور خود به اثبات می‌رسانند که در هر زمان حامی انقلاب هستند و به تبلیغات دشمن ترتیب اثر نخواهند داد.

وی گفت: ما در ایام گذشته شاهد هجمه وسیعی از سوی دشمنان برای ناامید کردن مردم از انقلاب و کشاندن آنان به سمت تحریم انتخابات بودیم که البته مردم بصیر به این ترفندها توجهی ندارد.

امام جمعه نهاوند افزود: در نقطه مقابل نیز رهبر معظم انقلاب، علما و مراجع، بخش وسیعی از مردم، خانواده‌های شهدا و پیروان مکتب سردار سلیمانی خواستار حضور مردم در پای صندوق‌های رای بودند.

وی با اشاره به اینکه تقابل بین حق و باطل همیشگی است گفت: دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی بوده و هست اما مردم ما ثابت خواهند کرد این سیاه‌نمایی‌ها تاثیری در آنها نخواهد گذاشت.

مغیثی‌نیا افزود: انشاءالله ثمره حضور مردم و انتخاب اصلح برای کشور مایه خیر و برکت باشد و بتواند مشکلات و تنگناهای کشور را برطرف کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما