تازه های سایت

کد مطلب: 46374
27. خرداد 1400 - 9:13
کارشناس مسائل سیاسی گفت: مسببان وضع موجود در حالی که عملکردی ندارند با هدف پنهان کردن ناکارآمدی و ضعف خود عملکرد مثبت آیت الله رئیسی را با فرافکنی تخریب می کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، علی امامی در گفت و گو با خبرنگار ما گقت: متاسفانه در جریان مناظرات چه در سال جاری و چه در 4 سال پیش، شخصیت هایی مثل حسن روحانی و جهانگیری و امروز همتی و مهرعلیزاده به جای آنکه به سمت برنامه محوری و بیان دستاورد ها و عملکرد خود بروند صرفا به سمت بد اخلاقی حرکت کردند و تلاش می کنند از این طریق سلیقه مردم را تغییر دهند و هر آن کسی که بیشترین توان در بد اخلاقی را داشت و در واقع یک شو من سیاسی بود بتواند آرای مردم را به دست آورد.

وی اظهار داشت: در جریان این انتخابات، موارد و اتهاماتی نسبت به آیت الله رئیسی مطرح شد که جدید و نو بود. یعنی اتاق فکر اینها می نشیند فکر میکند چطور دروغی بزرگ بگوید و چطور روی آن مانور رسانه ای بدهد تا مردم باور کنند.

امامی افزود: بر هیچ کس پوشیده نیست که عملکرد آیت الله رئیسی در قوه قضاییه به معنای واقعی کلمه انقلابی و امید بخش برای قاطبه ی ملت ایران عزیز است.

وی ادامه داد: چیزی که برای امثال همتی و مهرعلیزاده آرزو و برنامه است برای آیت الله رئیسی عملکرد است.

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: به هیچ وجه نمی توانند عملکرد سراسر شفاف و امیدبخش و انقلابی آیت الله رئیسی در احیای عدالت و اصلاح قوه قضاییه را زیر سوال ببرند.

وی ادامه داد: آنها نمی توانند اقدامات اثر بخش او در احیای کارخانجات و مسائل اقتصادی و نیز امیدی که به کارگران داده شد را زیر سوال ببرند بنابراین راه حلی که به ذهنشان می رسد تخریب شخصیت اوست. عملکرد و دست آنها خالی است، اما زبانشان پر از اتهام و دروغ است.

امامی گفت: خود را در مقابل آیت الله رئیسی می بینند که سراسر عملکردش مثبت است و خودشان کسانی هستند که کشور را به وضعیت خطرناک و به حالت سقوط کشانده اند و با حالت پر رویی و گستاخی تلاش می‌کنند با بیان دروغ و جملات پوپولیستی پشت این موضوعات پنهان شوند تا عملکرد ضعیفشان مشخص نشود.

وی اظهار داشت: اقای همتی به جای آنکه به دروغگویی و فرافکنی برای دیده شدن دست بزند بهتر است از عملکرد خود که کشور را به بحران کشیده است دفاع کند؛ از ارزش پول ملی که نابود کرد و از افزایش نقدینگی و ... .

این کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: آنچه برای مردم مسجل شده این است که دیگر این بد اخلاقی ها که میراث مناظره جهانگیری و روحانی است فایده ای ندارد و ثمره ی آن به پرتگاه کشاندن کشور و سیاه شدن زندگی مردم است.

وی در پایان گفت: به فضل خدا در روز انتخابات ملت ایران با مشارکتی مثال زدنی انتخابی ماندگار خواهند کرد.

دیدگاه شما