تازه های سایت

کد مطلب: 46368
27. خرداد 1400 - 8:42
فرماندار نهاوند با بیان اینکه تدابیر لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت گسترده و حداکثری در این شهرستان اندیشیده شده است، گفت: این رویداد حماسی را با اولویت حفظ سلامتی مردم در سایه اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی در شعب اخذ رای برگزار می‌کنیم.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری اظهار داشت: جلسات بررسی روند انتخابات و هیات اجرایی شهرستان به ریاست فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات شهرستان و با حضور مسئولان مربوطه و اعضای هیات ها به صورت منظم در نهاوند برگزار می شود. 

ناصری، ضمن تقدیر از فعالیت‌ و اقدامات هیات اجرایی شهرستان، افزود: باتوجه به پایان زمان تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی(شهر و روستا) انتظار داریم اعضای ستادها و هواداران نامزدها جدیت بیشتری برای رعایت مقررات و دستورالعمل‌های مربوطه داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و مشارکت حداکثری در سایه حفظ سلامت اجتماعی، رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت شبانه روزی تلاش می کنیم.

فرماندار نهاوند همچنین به افزایش تعداد شعب اخذ رای در این شهرستان اشاره کرد و افزود: برای برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات شوراها و ریاست جمهوری در این دوره و اجرای دقیق دستورالعمل های بهداشتی، تعداد شعب اخذ رای را به ۱۸۷ مورد افزایش دادیم.

وی ادامه داد: همچنین به‌ منظور نظارت بر مراحل اخذ رای در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، ۱۹۹ نفر از بازرسین به‌طور مستقیم با حضور در  شعب اخذ رای بر نحوه برگزاری انتخابات شهرستان نظارت می‌کنند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات و مسائل حضور حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح و مناسب می‌باشد.

وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات فرصتی مغتنم برای ایران و عاملی بی بدیل برای استحکام پایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

ناصری گفت: طبق تاکیدات مقام معظم رهبری داوطلبان وعده‌های عوام فریبانه و بدون پشتوانه به مردم ندهند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال نادیده گرفتن خدمات و اقدامات دولت و نظام است، گفت: خبرنگاران شهرستان نهاوند همیشه همراه نظام و انقلاب بوده و دلسوزانه برای توسعه این شهرستان قلم زده اند که قابل تقدیر است.

فرماندار نهاوند گفت: همه باید در تعیین سرنوشتمان دخیل باشیم و اصحاب رسانه در این عرصه وظیفه سنگینی بر عهده دارند و باید خدمات دولت و نظام رابه مردم اطلاع رسانی نمایند.

وی در پایان اظهار داشت: مردم نهاوند آماده برگزاری انتخاباتی حداکثری و سالم می‌باشد و باید با حضور پرشور و مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام و انقلاب و موفقیت‌های این شهرستان بیفزایند.

دیدگاه شما