تازه های سایت

کد مطلب: 46367
27. خرداد 1400 - 8:41
فرمانده سپاه نهاوند از همشهریان برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه امروز تمام دنیا متوجه قدرت و عظمت جمهوری اسلامی شده اند  تصریح کرد: با حضور حداکثری در پای صندوق های رای  می‌توان این قدرت را تقویت کرد و به این اقتدار ایران عزیز با حضور مردم افزود.

وی اظهار داشت: در این شرایط حساس کشور همه اقشار به ویژه قشر دانشجوی تحصیلکرده باید توجه داشته باشند که تکلیفی امروز بر عهده‌مان است که به دیگران بفهمانیم که حضور ما در انتخابات، چقدر باعث سربلندی ایران و ناامیدی دشمنان این کشور  خواهد شد.

مختاری در پایان با اشاره به حرکت از منزل در صبح روز جمعه برای حضور در پای صندوق های رای، به مثابه شلیک یک موشک به قلب اسرائیل است. افزود : از تمام اقشار مردم شهرستان نهاوند و رأی اولی ها دعوت می کنم روز جمعه با وضو و با خانواده به عشق رهبری و به عشق حاج قاسم سلیمانی در پای صندوق های رأی حاضر شوند ، این حضور ها در پای صندوق های رأی موشک هایی است که به سمت دشمنان این مرز و بوم شلیک می شود .

دیدگاه شما