تازه های سایت

کد مطلب: 46354
26. خرداد 1400 - 23:47
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: احساس مسئولیت آیت‌الله رئیسی نسبت به رفع مشکلات کشور می تواند وضعیت موجود را تغییر دهد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علیرضا شهبازی با بیان اینکه اگر کسی نسبت به کشور احساس مسئولیت داشته باشد و بخواهد کار کند می‌تواند مشکلات را حل کند اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی نشان داده با حس مسئولیتی که دارد می‌تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

وی افزود: با شناختی که طی ۴۱ سال گذشته از آیت‌الله رئیسی داشتم می‌توانم بگویم ایشان فردی با تقوا، موفق و مردمی است که طی دو سال گذشته این مساله را با عملکرد خود در قوه قضاییه به اثبات رسانده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر تنگناهای اقتصادی زیادی در کشور وجود دارد گفت: آیت‌الله رئیسی در بحث تولید، اشتغال، کاهش تورم و توجه به مناطق محروم کشور می‌تواند بدون توجه به حاشیه و با هماهنگی سایر قوا خیلی از تنگناها را برطرف کند بنابران من ایشان را کاندیدای اصلح می‌دانم.

وی گفت: آیت‌الله رئیسی در عمل نشان داده اهل کار جهادی است و با حضوری که در بین مردم دارد مشکلات آنان را لمس کرده و به توانمندی‌های داخل اعتماد دارد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی به نمونه حل مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل شده اشاره کرد و افزود: ایشان با اینکه مسئولیت اجرایی نداشتند اما با پیگیری و احساس مسئولیت در زمینه تولید توانستند چند کارخانه تعطیل شده مانند کارخانه ارج و چند واحد تولیدی بزرگ دیگر را به چرخه تولید بازگردانند.

وی با دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های رای خاطرنشان کرد: براساس توصیه‌های رهبر معظم انقلاب و وصیت امام راحل دعوت جامعه به حضور پای صندوق‌های رأی یک ضرورت است و هر کس در حد توان باید در این راستا تلاش کند.

شهبازی با بیان اینکه امام راحل و مقام معظم رهبری همواره مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کرده‌اند، گفت: ملت ایران باید با عمل به این توصیه‌های الهی مشارکت حداکثری و آگاهانه، مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما