تازه های سایت

کد مطلب: 46317
23. خرداد 1400 - 10:30
دبیر ائتلاف وحدت ملی استان همدان:
در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال «وحدت» هستیم
دبیر ائتلاف وحدت ملی استان همدان گفت: ائتلاف وحدت ملی یک تشکل فراجناحی است و برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، امنیتی و سیاسی برنامه منسجم دارد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، علی جلالوند در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه ائتلاف وحدت ملی متشکل از ۲۳ حزب، تشکل و اصناف کشور است که به صورت فراجناحی و با مجورز رسمی وزارت کشور فعالیت می کند، اظهار کرد: ائتلاف وحدت ملی دارای معاونت ها و کارگروه هایی است که در تمام شهرستان ها با چارت مشخصی فعالیت می کنند.

وی در رابطه با اینکه مهمترین مسئله در رابطه با ائتلاف وحدت ملی این است که ما به دنبال کار ستادی نیستیم که بعد از انتخابات اهداف خود را فراموش کنیم، مطرح کرد: تنها ۲۰ درصد فعالیت ما ستادی است و مابقی آن کار تشکیلاتی است و مصمم بر شورای سیاستگذاری هستیم.

جلالوند با بیان اینکه یکی از رئوس کار ما مطالبه گری بوده و وحدت ملی برای برون رفت از مشکلات اقتصادی، امنیتی و سیاسی برنامه منسجم است، ادامه داد: ۱۲۳ نفر از نمایندگان مجلس از اعضای جبهه ائتلاف وحدت ملی هستند و این افراد میثاق‌نامه جبهه ما را پذیرفتند و ما به دور از هرگ ونه رقابت حزبی با هم کار می کنیم.

وی با اشاره به اینکه در ائتلاف جبهه وحدت ملی سامانه ای به آدرس www.vahdatmeli.com تشکیل شده که افراد با مراجعه به این سامانه می توانند عضو ائتلاف جبهه وحدت ملی شوند، افزود: جبهه ائتلاف وحدت ملی پنج میلیون عضو در کشور و بیش از ۴۰۰ عضو در استان همدان دارد.

دبیر ائتلاف وحدت ملی استان همدان خاطرنشان کرد: وحدت ملی به دنبال این است که به جای رویکرد صرفاً انتقادی با نیروهای متخصصی که دارد، راهکارهایی برای حل مشکلات ارائه بدهند.

وی در رابطه با اهداف کلان تشکیل این ائتلاف گفت: ایجاد تعامل حداکثری احزاب، بهره مندی از پتانسیل متخصصان بومی، تلاش در جهت ارتقاء امنیت فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، تلاش برای بهره مندی از جوانان، تقویت اقتصاد مقاومتی و کمک به ایجاد تعاملات بین المللی از اهداف کلان تشکیل ائتلاف وحدت ملی است.

جلالوند با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری به دنبال وحدت هستیم، گفت: ائتلاف وحدت ملی ایران طی بیانیه ای با توجه به صحبت های آقای رئیسی که فرمود حضور فراجناحی در انتخابات دارد، از وی به عنوان کاندیدای اصلح حمایت کرد.

وی در رابطه با حضور جبهه ائتلاف در انتخابات شورای شهر همدان یادآور شد: قرار است لیستی برای انتخابات شورای شهر معرفی کنیم که این لیست به دور از تفکر جناحی افراد است.

جلالوند در پایان اظهار کرد: معیار ما برای انتخاب این افراد تعهد، تخصص، پاسخگویی، شفاف سازی است و این افراد باید میثاق‌نامه ای را امضاء کنند که در راستای وحدت ملی فعالیت کنند.

انتهای پیام

دیدگاه شما