تازه های سایت

کد مطلب: 46293
20. خرداد 1400 - 8:37
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: حضور در انتخابات ۱۴۰۰ در واقع ادای دین به شهدا است و انداختن هر رأی به صندوق انتخابات تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری در آیین افتتاح پایگاه روستای حسین‌آباد گیان شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و دو شهید روستای حسین آباد اظهار داشت: امروز در این زمان حساس هدف دشمن ایجاد فاصله بین مردم و انقلاب و نظام است.

وی ادامه داد: قیام ۱۵ خرداد در تاریخ ایران فراموش نشدنی است، چراکه در این روز وحدت، همبستگی و پیوند معنوی ملت ایران زمینه یک اتفاق بزرگ و مقدس را فراهم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: شهدای جنگ تحمیلی درس استقامت و پایمردی را از شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ و ائمه معصومین (ع) آموختند و قیام ۱۵ خرداد هم نقطه عطف و تعیین کننده برای نهضت انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: تمام شهدا در وصیت‌نامه‌های خود یک جمله مشترک دارند و آن هم تبعیت محض از ولایت است بنابراین امروز ما باید ولایت‌مداری را ثابت کنیم.

مختاری به اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور در انتخابات ۱۴۰۰ در واقع ادای دین به شهدا است و انداختن هر رأی به صندوق انتخابات تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی ایران است.

وی افزود: شهدا در زمان دفاع مقدس که سخت‌ترین تحریم‌ها و بدترین شرایط بود حماسه‌ای بزرگ آفریدند و ما امروز باید ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و با حضور حداکثری حماسه‌ای بیافرینیم که دشمنان این آب و خاک بدانند مردم در سخت‌ترین تحریم‌ها و مشکلات در کنار نظام و انقلاب هستند و راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

در پایان این مراسم نیز از دو خانواده شهید «امر الله جلالوند» و شهید «حجت الله سیاوشی» تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما