تازه های سایت

کد مطلب: 46278
18. خرداد 1400 - 3:34
مرکز و سایت انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم شهری فیروزان کلنگ زنی و مجمع خیرین اشتغال شهرستان نهاوند در دانشکده فنی این شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، با حضور علیرضا شهبازی نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در مجلس، مراسم کلنگ زنی پروژه‌های شهری و پیگیری مشکلات شهر فیروزان با حضور ناصری فرماندار این شهرستان انجام شد.

در این بازدیدها که با حضور مسئولان محلی انجام شد؛ بازدید از روند پروژه انتقال آب‌های سطحی و دفع روان آب‌ها و کلنگ زنی مرکز و سایت انتقال مشاغل آلاینده و مزاحم شهری فیروزان انجام گرفت.

این مرکز در زمینی به مساحت 15 هزار مترمربع با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی کلنگ زنی شد.
شهبازی بابیان اینکه قبلاً در حوزه شهری اعتبارات قابل قبولی برای مجموعه شهرستان پیگیری نموده و به شهرداری‌ها تخصیص‌یافته است از

دریافت اعتبارات جدید در روزهای آتی طی جلسات آینده در وزارت کشور خبر داد.

افتتاح مجمع خیرین اشتغال نهاوند

همچنین نماینده مردم شریف شهرستان نهاوند در دانشکده فنی و حرفه‌ای حاج حشمت شهبازی این شهرستان حضور یافت و کارگاه چندمنظوره هوشمند برق بااعتبار 500 میلیون تومانی را افتتاح کرد.

پایان عملیات بازسازی و مرمت خوابگاه دانشجویی دانشکده فنی و حرفه‌ای نهاوند منطبق بر استانداردهای تجهیز سراهای دانشجویی بااعتباری بالغ‌بر 500 میلیون تومان دیگر طرحی بود که توسط مسئولان افتتاح شد.

افتتاح دفتر مجمع خیرین اشتغال شهرستان نهاوند در این دانشگاه باهدف کمک به اشتغال شهروندان دیگر طرحی بود که افتتاح شد.

زمانیان مؤسس این مجمع در این مراسم گفت: مجمع خیرین اشتغال شهرستان نهاوند باهدف رفع محرومیت‌زدایی و کمک به محرومین با تمرکز بر دو حوزه توسعه زیرساخت‌های اشتغال و کمک به محرومین ایجادشده است.

وی ادامه داد: این مرکز با برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان و ایجاد مشاغل کوچک و پایدار با استفاده از ظرفیت خیرین و دستگاه‌های حاکمیتی شکل‌گرفته است.

زمانیان افزود: این دفتر آمادگی لازم را دارد کمک‌های خیرخواهانه خیرین محترم را در بحث نذر اشتغال به‌صورت نقدی و غیر نقدی دریافت و در این مسیر هدایت نماید و از همه همشهریان عزیز دعوت به عمل می‌آید در این مسیر ما را یاری رسانند.

دیدگاه شما