تازه های سایت

کد مطلب: 46241
14. خرداد 1400 - 13:10
فرماندار نهاوند گفت: وظیفه مسئولان فراهم کردن شرایط برای تقویت مشارکت سیاسی و حداکثری مردم در انتخابات است و با اقدامات انجام شده نهاوند آماده برگزاری انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری ضمن تسلیت سی و دومین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد گفت: تقویت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخابات ریاست جمهوری همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده و ضرورتی غیرقابل انکار و وظیفه همه مسئولان است.

وی بیان کرد: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو که تعیین کننده زمامدار امور اجرایی کشور و همچنین اعضای شوراهای شهر و روستاهای کشور است بر کسی پوشیده نیست و تجربه نشان داده است که رای بالا پشتوانه و حاشیه حمایتی قوی برای منتخبان ایجاد می کند.

فرماندار نهاوند تاکید کرد: در انتخابات پیش رو با رعایت قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می دانیم.

وی افزود: همه اقدامات و تلاش های عوامل برگزاری انتخابات برای برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه انجام شده است و شهرستان آماده خلق حماسه است.

ناصری بیان داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی خواهد افزود.

 فرماندار نهاوند گفت: مشارکت حداکثری و حفظ سلامت مردم با توجه به شرایط کرونایی برای حضور در انتخابات وظیفه اصلی ما است و رعایت پروتکل‌ها و حفظ سلامت مردم ضروری است.

وی اظهار داشت: فرمانداری به عنوان مجری برگزاری انتخابات در شهرستان با رعایت قانون، حفظ بی طرفی و امانتداری خود را ملزم به بسترسازی برای حضور حداکثری مردم در انتخابات می داند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما