تازه های سایت

کد مطلب: 46171
8. خرداد 1400 - 3:55
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به مهم‌ترین ماموریت بسیجیان در این ماه گفت: حماسه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان معاندین و صهیونیست است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ علی مختاری با حضور در شهر گیان و روستای کرک سفلی در آیین افتتاح دو پایگاه مقاومت بسیج خواهران در شهر گیان اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج باید با حضور پررنگ نوجوانان و جوانان فعالیت کند و حرکت روحیه جهادی سردار «سلیمانی» باید الگوی برای همه باشد.

وی افزود: امروز ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم و استکبار با تمام قوا سعی در ضربه زدن به نظام اسلامی و مردم ما دارد و باید از ظرفیت پایگاه‌های مقاومت بسیج برای کارهای فرهنگی و اقتصادی  استفاده شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند اظهار کرد: بسیج خواهران به عنوان اولین و گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در مراحل مختلف وظایف خطیری را به عهده داشته است.

وی افزود: امروزه بسیج خواهران گسترده‌ترین تشکل مردمی زنان است که با حفظ جایگاه‌های حضور و سازمان یافته می‌کوشد تا در دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن با بهره‌گیری از توصیه‌های اسلام، دیدگاه‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری بهترین پتانسیل‌های خود را به کار گیرد.

مختاری خاطرنشان کرد: بسیج خواهران، تشکلی مردمی و سازمانی منسجم و منعطف، کارآمد و پویا، قانونمند و فراگیر و باقدرت ایجاد عزم ملی در حفظ کرامت و منزلت زن مسلمان و استفاده از قابلیت‌های زنان در دفاع همه جانبه از انقلاب و دستاوردهای آن می‌کوشد.

وی با اشاره به مهم‌ترین ماموریت بسیجیان در این ماه افزود: حماسه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان معاندین و صهیونیست است و توطئه های آنها را خنثی می کند و بسیجیان خواهر باید برای موضوعات امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما