تازه های سایت

کد مطلب: 46106
2. خرداد 1400 - 3:01
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت:با فوت ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان این استان به ۲ هزار و ۱۳۸ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمد طاهری,سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از فوت ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان خبر داد و افزود:  آمار متوفیان ناشی از کرونا در این استان از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون به ۲ هزار و ۱۳۸ نفر رسیده است.

او با اشاره به ابتلای ۱۷۳ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ افزود:در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۸۸۰ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۷ هزار و ۱۴ نفر رسید.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان ادامه داد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۴۳۳ مورد بود که ۱۳۷ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

طاهری اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۴۸ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۲ بیمار وخیم گزارش شده است.

او درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۶۰، بهار ۹۳۱، تویسرکان ۹۸۲، رزن ۷۳۵، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۸۸ نفر است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۵۱ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۲۰۳ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۳۹۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

طاهری اظهار داشت: هم اینک از نظر رنگ بندی ۹ شهرستان استان همدان در وضعیت نارنجی و شهرستان فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما