تازه های سایت

کد مطلب: 46094
1. خرداد 1400 - 8:14
با فوت ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۳۲ نفر رسید

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با فوت ۶ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، آمار متوفیان استان از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون به ۲ هزار و ۱۳۲ نفر رسید.

دکتر محمد طاهری  بیان کرد: ۱۸۶ نفر دیگر در ۲۴ ساعت گذشته در این استان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند که در مجموع بیماران سرپایی مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۴۱ هزار و ۷۴۹ نفر و بیماران بستری مثبت به ۱۶ هزار و ۹۷۲ نفر رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اظهار کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵۷ مورد بود که ۱۰۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: هم اینک ۱۹ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۴۴ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۷۵۶، بهار ۹۲۵، تویسرکان ۹۸۰، رزن ۷۳۵، درگزین ۲۷۱، فامنین ۳۰۵ و کبودراهنگ ۹۸۸ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون سه هزار و ۴۴ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۳۷۶ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

دیدگاه شما