تازه های سایت

کد مطلب: 46039
25. ارديبهشت 1400 - 3:46
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با اجرای محدودیت‌های بیشتر ستاد ملی کرونا روند شیوع ویروس کرونا در استان با شیب کمتری در مقایسه با هفته پیش رو به افزایش است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، دکتر محمد طاهری، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: با اجرای محدودیت‌های بیشتر از سوی ستاد ملی کرونا و کاهش سفر‌ها و دید و بازدید مردم از روند میزان ابتلای بیش از ۷۰۰ نفر در طول یک شبانه روز استان به ۲۶۱ مورد بیمار کرونایی جدید رسیده ایم.

او با تاکید بر اینکه همچنان روند ابتلا مردم به بیماری کووید ۱۹ در استان بالاست، افزود: درطول ۲۴ ساعت گذشته از ۷۳۶ نفرکه با علائم ویروس کرونا مراکز درمانی استان مراجعه کردند تست ۲۶۱ نفر از آن‌ها مثبت بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه هم اکنون حال ۵۸ بیمار کرونایی استان وخیم است، افزود: با افزایش شمار بیماران تاکنون ۱۶ هزار و ۵۵۶ نفر به ویروس کرونا در استان مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند و ۴۰ هزارو ۸۴۰ نفر بیمار کرونایی در بخش سرپایی استان داشته ایم.

طاهری از جان باختن ۶ بیمار دیگر طی ۲۴ ساعت گذشته با ویروس کرونا خبر داد و گفت: شمار جان باختگان از کرونا ویروس در استان تاکنون به ۲ هزار و ۷۶ نفر رسیده است.

او ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون ۷۲۵ نفر در اسدآباد، ۵۱۲ نفر در بهار، ۹۶۷ نفر در تویسرکان، ۷۱۴ نفر در رزن، ۲۶۷ نفر در درگزین، ۲۹۹ نفر در فامنین، ۹۷۲ نفر در کبودراهنگ، ۲ هزار و ۹۷۰ نفر در ملایر، ۲ هزار و ۱۵۹ نفر در نهاوند و ۶ هزار و ۱۷۷ نفر در همدان به ویروس کووید ۱۹ مبتلا و در بیمارستان‌ها بستری شده اند.

۳۹۰ غیر هم استانی هم تاکنون در استان همدان به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان‌های استان بستری شده اند.

انتهای پیام/ا

دیدگاه شما