تازه های سایت

کد مطلب: 46019
22. ارديبهشت 1400 - 9:06
مدیر آموزش وپرورش نهاوند از برگزاری امتحانات حضوری پایه های نهم و دوازدهم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی و استفاده از فضای بیشتر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در رابطه با برگزاری حضوری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم، گفت: با توجه به تاثیر ۳۰ درصدی معدل کتبی نهایی پایه دوازدهم در کنکور سراسری و اهمیت نمرات پایه نهم در هدایت تحصیلی و انتخاب رشته دانش‌آموزان، امتحانات نهایی پایه دوازدهم به صورت هماهنگ کشوری و امتحانات پایه نهم به صورت هماهنگ استانی و حضوری برگزار خواهند شد.

وی اطلاع‌رسانی جامع و کامل در این رابطه به دانش‌آموزان ذی نفع را امری لازم و ضروری دانست و بر آماده نمودن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه مطلوب‌تر این امتحانات تاکید کرد.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و طبق شیوه‌نامه ابلاغی، پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی در حوزه های برگزاری آزمون به صورت کامل رعایت و بعد از برگزاری هر آزمون، محل برگزاری با استفاده از مواد ضدعفونی‌کننده، گندزدایی خواهد شد.

وی افزود: امتحانات نهایی پایه دوازدهم در شهرستان نهاوند در ۹ حوزه امتحانی که ۵ حوزه آن مخصوص پسران و ۴ حوزه برای دختران است؛ برگزار می‌ شود.

دارایی گفت: دانش‌آموزان می‌توانند از صبح روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه با مراجعه به آموزشگاه مربوطه کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

وی در پایان بیان کرد: امتحانات نوبت دوم دانش‌آموزان از ۲۷ اردیبهشت‌ماه الی ۲۴ خردادماه برگزار خواهند شد و به جز پایه های نهم و دوازدهم امتحانات سایر پایه‌ها به صورت غیرحضوری و در بستر شبکه شاد برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما