تازه های سایت

کد مطلب: 45958
15. ارديبهشت 1400 - 9:49
امام جمعه نهاوند گفت: سپاه قدس جز ابزار قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی است و اظهارات وزیر امور خارجه در فایل صوتی منتشر شده مایه تعجب و تأسف است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: علت و ریشه بروز مسائلی همچون صحبت های وزیر امور خارجه ایران این است که گاهی مسئول و غیر مسئول جایگاه خود را اشتباه تصور می کند.

وی اظهار داشت: وزارت امور خارجه مجری سیاست های نظام است است نه سیاستگذار و سیاست خارجه ایران را مقام معظم رهبری، شورای امنیت کشور، مسئولین بالا دستی و قوای سه گانه مشخص می کنند.

امام جمعه نهاوند افزود: آمریکا از نفوذ ایران در شرق، غرب آسیا و مرحله ی خاورمیانه به شدت ناراحت است و متاسفانه سخنان ظریف، همان حرف و خواسته آنها را زده که چرا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چنین کرده و چرا سپاه قدس چنین کرده است.

وی بیان کرد: شهدا و سپاه قدس جز ابزار قدرت و توانمندی جمهوری اسلامی در مقابله با نفوذ دشمن و سلطه ی دشمن در منطقه است و ما هم مثل مقام معظم رهبری از سخنان محمد جواد ظریف تأسف خوردیم.

حجت الاسلام مغیثی گفت: ما باید منتظر بررسی و انتشار فایل صوتی سخنان وزیر امور خارجه توسط دستگاه قضایی، دولت و  شورای امنیت ملی باشیم تا هرتصمیمی گرفتند، ما هم بپذیریم.

وی اظهار داشت: اما نکته مهم این است که این اظهارات نباید به وحدت جامعه و انسجام جامعه و یکپارچگی مردم برای استقبال از انتخابات و حضور پر شور مردم ضربه ای وارد کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما