تازه های سایت

کد مطلب: 45947
15. ارديبهشت 1400 - 8:53
مدیر آموزش وپرورش نهاوند در ، گفت: در دوران شیوع ویروس کرونا، با وجود اینکه آموزش حضوری تعطیل شد، اما زحمات و تلاش های معلمان ما چندین برابر شد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسین دارایی در دیدار با فرماندار نهاوند با تبریک هفته معلم به تمام معلمین دلسوز و فداکار شهرستان، اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت در این دوران کار معلمین ما چندین برابر شده است و معلمی که در هفته ۲۴ ساعت کلاس دارد، شاید نزدیک به ۱۰۰ ساعت برای آموزش مجازی دانش‌آموزان در طول هفته وقت بگذارد.

وی زحمات شبانه‌روزی معلمان در زیست بوم جدید را قابل تقدیر دانست و گفت: در این ایام مدارس تعطیل شد، اما آموزش به هیچ وجه تعطیل نشد و معلمان با فداکاری، تعلیم و تربیت دانش‌آموزان را از طریق فضای مجازی به نحو احسن دنبال کردند.

مدیر آموزش وپرورش نهاوند در ادامه چند مورد از مهمترین موفقیت‌های آموزش وپرورش نهاوند در طول سال تحصیلی جاری را برشمرد و گفت: از مهمترین این موفقیت‌ها می‌توان به کسب رتبه برتر پروژه مهر در سطح استان همدان، کسب رتبه شورای برتر استان همدان، کسب رتبه اول استان در شاخص‌های توسعه آموزشی، رشد ۴۰۰ درصدی راهیابی دانش آموزان به مرحله دوم کشوری المپیادهای علمی و ادبی نسبت به سال گذشته، کسب عنوان رتبه برتر استان توسط پژوهشسرای دانش آموزی نهاوند، کسب بیش از یک چهارم آمار معلمین سرآمد کل استان توسط معلمین شهرستان نهاوند (۱۲ نفر از ۴۶ نفر) و.. اشاره کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما