تازه های سایت

کد مطلب: 45945
15. ارديبهشت 1400 - 8:49
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند گفت: برای حمایت از باشگاه‌داران به دلیل شیوع بیماری کرونا باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حمیدرضا درویشی اظهار داشت: برای حمایت از باشگاه‌داران به دلیل شیوع بیماری کرونا باید تدابیر جدی اندیشیده شود.

وی افزود: با وجود کرونا باشگاه‌ها به شدت آسیب دیده‌اند و برخی نیز ورشکسته و یا بدهکار شده‌اند و برخی دیگر هم با وام خود را نگه داشته‌اند ضمن اینکه تعدادی از مالکین باشگاه‌ها از خود گذشتگی کردند و با درک شرایط موجود کنار آمدند اما به بسیاری از باشگاه‌ها فشار وارد شده و مجبور شدند مکان ورزشی را تعطیل کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند با بیان اینکه نباید با بستن مکان‌های ورزشی صورت مسئله را پاک کنیم، گفت: بهترین راهکار این است که برای باشگاه‌ها پروتکل‌های دقیق بهداشتی نوشته شود و به مردم اطمینان دهند با رعایت اصول بهداشتی روانه باشگاه‌ها شوند زیرا با ورزش می‌توان به جنگ بسیاری از بیماری‌ها رفت در حالی که ما اماکنی را تعطیل می‌کنیم که اسباب مبارزه با کرونا است.

وی ادامه داد: ویروس کرونا در دو سال اخیر مشکلات زیادی در جامعه ایجاد کرده و بیشترین آسیب‌ها به باشگاه داران وارد شده است.

درویشی افزود: باشگاه‌های ورزشی با هدف ایجاد سلامتی و نشاط در جامعه فعالیت می‌کنند و با شیوع ویروس کرونا اولین گروهی بودند که تعطیل شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه عواملی که در باشگاه‌ها فعالیت دارند، وارد کاری شده‌اند که هیچ‌گونه امنیت شغلی و بیمه و خدماتی در آن نیست.

انتهای پیام/

دیدگاه شما