تازه های سایت

کد مطلب: 45923
12. ارديبهشت 1400 - 8:13
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در نیمه ابتدایی این هفته بارش‌هایی در استان داریم اما به طور کلی بارش‌های سال جدید نسبت به بلندمدت کاهش پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: در نیمه ابتدایی این هفته انتظار بارش‌هایی به صورت رگبار موقتی و پراکنده به ویژه در ساعات بعدازظهر را داریم.

زاهدی تصریح کرد: این بارش‌ها که بیشتر مناطق شمالی استان را در بر می‌گیرد می‌تواند همراه با وزش باد شدید و رعدوبرق باشد.

وی در رابطه با وضعیت بارش‌ها در استان، توضیح داد: از ابتدای سال آبی(مهرماه ۹۹) تا پایان اسفندماه وضعیت بارندگی همدان نسبت به سایر استان‌ها خوب بود اما در فروردین‌ماه انتظارات برآورده نشد و بارش خوبی نسبت به بلندمدت در استان نداشتیم‌

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با کیفیت هوای استان، مطرح کرد: با توجه به حرکات بالا رونده انتظار حضور آلاینده‌ها را در هوا نداریم و در حال حاضر هوای استان کیفیت خوبی دارد.

زاهدی با بیان اینکه از نظر دما تغییر قابل ملاحظه‌ای نداشتیم، گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از ۶ تا ۲۷ درجه سلسیوس در نوسان بوده و همدان، قهاوند، فامنین و رزن با ۶ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و نهاوند با ۲۹ درجه سلسیوس به عنوان گرم‌ترین شهرستان‌های استان گزارش شده‌اند.

انتهای پیام

دیدگاه شما