تازه های سایت

کد مطلب: 45836
3. ارديبهشت 1400 - 13:07
با فوت ۱۵ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹، تعداد جان باختگان کرونا در این استان به یک هزار و ۷۹۷ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: همچنین تعداد موارد مثبت در بخش سرپایی و بستری استان در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹۸ مورد گزارش شده است.

دکتر طاهری اضافه کرد: هم اینک شمار بیماران بستری مثبت از ابتدای اپیدمی ویروس کرونا تاکنون به ۱۳ هزار و ۶۶۳ و بیماران سرپایی مثبت به ۳۴ هزار و ۵۹۷ مورد افزایش یافته است. وی افزود: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته یک هزار و ۲۲۴ مورد بود که ۲۵۷ نفر از مراجعان به بیمارستان‌ها در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۴۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۷۰ بیمار وخیم گزارش شده است. دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری (از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۵۳۵، بهار ۷۴۵، تویسرکان ۸۵۱، رزن ۶۰۶، درگزین ۲۲۸، فامنین ۲۵۲ و کبودراهنگ ۸۵۵ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۴۷۰ نفر در ملایر، یک هزار و ۷۷۳ نفر در نهاوند و پنج هزار نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.  همه شهرستان‌های استان همدان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند.

دیدگاه شما