تازه های سایت

کد مطلب: 45835
3. ارديبهشت 1400 - 13:05
همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حلول بهار قرآن، حوزه علمیه خواهران نهاوند ویژه برنامه هایی را تدارک دیده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محبوبه زمانیان از اجرای ویژه برنامه های ماه ضیافت الهی در مدرسه علمیه معصومیه شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و حلول بهار قرآن، حوزه خواهران نهاوند برنامه هایی را تدارک دیده است. از جمله برنامه ها مسابقه روزانه از مباحث معرفتی استاد شریفی و برنامه «عطر ایمان» است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه معصومیه نهاوند ادامه داد: علاوه بر پویش ختم قرآن کریم به صورت حضوری و مجازی و بیان نکات تفسیری برخی آیات، سلسله جلسات نهج البلاغه خوانی در فضای مجازی  برای طلاب و عموم خواهران در سطح شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: از دیگر برنامه های شاخص در ماه مبارک، برنامه عطر ایمان با همکاری اساتید حوزه در قالب پرسش و پاسخ باموضوعات: قرآن، تفسیر، مباحث اعتقادی مشاوره و احکام به صورت تلفنی و دربرخی موارد حضوری می باشد.

زمانیان در پایان گفت: با حضور فعّال مبلغان و انجام کمک های جهادی و مومنانه به برگزاری جشن روزه اولی ها برای دانش آموزان دبستان «تسنیم» وابسته به حوزه علمیه خواهران نهاوند و مهد کودک غنچه های مهدوی زیر نظر این حوزه نیز برنامه های متنوعی را انجام می دهد.

انتهای پیام

دیدگاه شما