تازه های سایت

کد مطلب: 45794
29. فروردين 1400 - 19:53
گروه جهادی شهید محسن امیدی و بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند طرح "نان مهربانی" با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، گروه جهادی شهید محسن امیدی و بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند طرح "نان مهربانی" با هدف کمک به نیازمندان برگزار می‌کند.

در این طرح قرار است با همکاری اقشار مختلف مردم  3 هزار عدد نان بین خانواده‌های نیازمند نهاوندی توزیع خواهد شد. در این پویش نیکوکارانه با توزیع بن‌های مربوطه بین نیازمندان  و مراجعه به نانوایی‌های تعیین شده، افراد نان خود را دریافت خواهند کرد.

خیرین و نیکوکاران عزیز می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود به  شماره کارت 6273811043853891 بانک انصار گروه جهادی شهید محسن امیدی، در این امر خداپسندانه شریک شوند و سفره  نیازمندان را رنگین تر کنند.

این گروه جهادی همچنین در نظر دارد با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تاکید بر حضور گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف خدمت‌رسانی نسبت به تهیه آبمیوه طبیعی برای بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان‌های شهید قدوسی و علیمرادیان اقدام کند.

در این بخش نیز خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب گروه جهادی شهید محسن امیدی به نام محمد سعیدی کیا به شماره کارت 6273811043853891 واریز کرده و کمک‌های غیر نقدی  خود را نیز به حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند تحویل دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما