تازه های سایت

کد مطلب: 45777
24. فروردين 1400 - 8:28
مراد ناصری گفت: برای انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در ۴ بخش مرکزی، گیان، خزل و زرین دشت شهرستان نهاوند مجموعا ۷۸۲ نفر ثبت نام کردند.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، مراد ناصری، فرماندار نهاوند در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روز گذشته به پایان رسید و داوطلبان واجد شرایط ثبت نام خود را انجام دادند.

وی اظهار داشت: از مجموع ۱۷۰ روستای شهرستان نهاوند ۱۵۰ روستا واجد شرایط ثبت نام شورا می باشند که از مجموع ثبت نام ۷۸۲ داوطلب، ۷۷۰ نفر ثبت نام آنها نهایی و ۱۲ داوطلب در حال تکمیل و استعلام است.

فرماندار نهاوند افزود: از مجموع این روستاها ۱۳۸ روستا دارای ۳ کرسی شورا و ۱۲ روستا صاحب ۵ کرسی شورا هستند و امورات روستا را انجام می دهند.

ناصری به آمار بخش های شهرستان اشاره کرد و گفت: در بخش مرکزی ۶۹ روستای واجد شرایط با ۳۶۹ داوطلب ثبت نام شده داریم که از این تعداد ۶ روستا دارای شورای ۵ نفره با ۳ نفر علی البدل و ۶۳ روستا دارای شورای ۳ نفره با ۲ نفر علی البدل می باشند.

وی ادامه داد: در بخش خزل ۵۴ روستای واجد شرایط با ۲۵۹ داوطلب ثبت نام شده داریم که از این تعداد ۲ روستا دارای شورای ۵ نفره با ۳ نفر علی البدل و ۵۲ روستا دارای شورای ۳ نفره با ۲ نفر علی البدل می باشند.

فرماندار نهاوند ادامه داد: بخش زرین دشت ۱۵ روستای واجد شرایط با ۷۷ داوطلب دارد که از این تعداد ۲ روستا دارای شورای ۵ نفره با ۳ نفر علی البدل و ۱۳ روستا دارای شورای ۳ نفره با ۲ نفر علی البدل می باشند.

وی به چهارمین بخش شهرستان یعنی بخش گیان اشاره کرد و گفت: در این بخش ۱۲ روستای واجد شرایط با ۶۵ داوطلب داریم که از این تعداد ۲ روستا دارای شورای ۵ نفره با ۳ نفر علی البدل و ۱۰ روستا دارای شورای ۳ نفره با ۲ نفر علی البدل می باشند.

ناصری از مردم شهرستان برای مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا دعوت کرد و گفت: مشارکت و حضور همه آحاد مردم باعث اقتدار ، پیشرفت و توسعه کشور می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما