تازه های سایت

کد مطلب: 45776
24. فروردين 1400 - 8:27
شرایط نهاوند این روزها از وضعیت قرمز عبور کرده است، به همین جهت وضعیت کرونایی روستاهای نهاوند را بررسی می کنیم تا مشخص شود کدام روستاها نیاز به مراقبت و کنترل بیشتری دارند؟

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، در شرایطی که مسئولان وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام کرده اند، تمام بیمارستان‌ها پر شده اند و دیگر جا برای بستری وجود ندارد و با این شرایط مردم باید به فکر جان خودشان باشند، بر آن شدیم نام روستاهای مختلف نهاوند در چهار بخش تابعه را که نیاز به مراقبت و کنترل بیشتری در حوزه کرونا دارند،منتشر کنیم تا اهالی این روستاها با همدلی و یکپارچگی و با رعایت پروتکل های بهداشتی، روستای خود را از هجوم ویروس مرگبار کرونا ایمن سازند.

 در بخش مرکزی نهاوند: کرونا روستاهای تکه، رودحسن علیا، فاماسب، سهران، نثار، جهان آباد، کوهانی، دهفول و وراینه را بیشتر تهدید می کند.

در بخش خزل: روستاهای کهریز جمال، لیلی یادگار، شهرک سلگی، رزینی، وسج، بره فراخ و ده موسی به کنترل و نظارت بیشتری در حوزه کرونا نیازمند می باشند.

در بخش زرین دشت دو روستای گنبد کبود و ازنهری و در #بخش_گیان هم روستای ظفرآباد نیازمنده توجه بیشتری برای جلو گیری از گسترش کرونا می باشند.

امیدواریم همه مردم شهرستان نهاوند با رعایت پروتکل های بهداشتی کمک کنند تا روند افزایشی گسترش کرونا و مبتلایان در شهرستان متوقف و هر چه زودتر نهاوند به شرایط عادی بازگردد.

دیدگاه شما