تازه های سایت

کد مطلب: 45772
23. فروردين 1400 - 14:58
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ همه تیم‌ها در آسیا از پرسپولیس حساب می‌برند و این می‌تواند یک فاکتور مثبت برای سرخپوشان باشد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، رضا شاهرودی در ارتباط با وضعیت پرسپولیس در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ قهرمانان آسیا گفت:‌ پرسپولیس با شرایط خوبی وارد مسابقات خواهد شد. امیدوارم تست کرونای آقایی و فرجی هم منفی شود تا این دو بازیکن بتوانند خیلی زود پرسپولیس را در این جام همراهی کنند. پرسپولیس در چند سال اخیر 2 بار به فینال آسیا رفته و قطعا تیم‌هایی که در لیگ قهرمانان حضور دارند، از این تیم حساب می‌برند. این یک فاکتور مثبت برای پرسپولیس است که می‌تواند انگیزه و خودباوری بازیکنان را بیشتر کند.

وی در ارتباط با همگروهی پرسپولیس با الوحده امارات، گوا هند و  الریان قطر عنوان کرد: شاید اینطور تصور شود که این گروه آسان است ولی در مسابقاتی مثل لیگ قهرمانان آسیا نمی‌توان حریفان را دست کم گرفت. اگر بازیکنان پرسپولیس تصور کنند کار راحتی دارند ممکن است به دردسر بیفتند. آنها باید در هر بازی با بیشترین انگیزه بازی کنند تا به عنوان تیم اول به مرحله بعدی بروند.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های ساکت الهامی در خصوص تزریق واکسن به پرسپولیسی‌ها، خاطرنشان کرد: تیم های دیگر اول باید قوی شوند و سپس بیایند تا حرفی برای گفتن داشته باشند. واکسن همیشه همراه پرسپولیس است، واکسن عشق و تعصب به پیراهن که بازیکنان و کادر فنی به‌خوبی آن را نشان داده‌اند. پرسپولیس در این سال‌ها در زمین مسابقه نشان داده که تیم پرقدرتی است و برخی دوستان حرف‌هایی می‌زنند که نشان می‌دهد نمی‌توانند با پرسپولیس رقابت کنند.

شاهرودی در خصوص وضعیت این تیم در لیگ برتر و شانس سرخپوشان برای رسیدن به قهرمانی گفت: پرسپولیس در لیگ برتر شانس بالایی برای قهرمانی دارد، هر چند دو سه تیم دیگر هم مدعی هستند. پرسپولیس از نظر من مدعی اصلی است و امیدوارم پنجمین قهرمانی پیاپی را به دست بیاورد.

منبع: تسنیم

دیدگاه شما