تازه های سایت

کد مطلب: 45744
22. فروردين 1400 - 8:38
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه احتمال بارش موقت و رگباری باران طی امروز و فردا در برخی نقاط استان وجود دارد گفت: طبق آخرین پیش‌بینی‌های فصلی بارش باران در فروردین و اردیبهشت کمتر از نرمال خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمدحسن باقری‌شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه احتمال بارش موقت و رگباری باران طی امروز و فردا در ساعات بعدازظهر در برخی نقاط استان وجود دارد اظهار کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی بارش گسترده و مداومی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از روز دوشنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود افزود: پدیده غالب جوی از روز دوشنبه تا پایان هفته وزش شدید باد با سرعت ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با تأکید بر اینکه طی امروز و فردا افزایش دما خواهیم داشت یادآور شد: از اواسط هفته جاری تا پایان هفته ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد کاهش دما به ویژه دمای شبانه داریم به طوری که در برخی از نقاط دما به صفر درجه سانتیگراد نزدیک خواهد شد.

وی از نوسان دمای همدان در ۲۴ ساعت گذشته بین ۲۳ تا ۶ درجه سانتیگراد خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان نهاوند با ۲۶ درجه گرمترین نقطه و همدان با ۶ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان گزارش شده است.

 باقری‌شکیب به پیش‌بینی‌های فصلی اشاره کرد و متذکر شد: طبق آخرین پیش‌بینی ارسالی به هواشناسی همدان متاسفانه بارش باران در فروردین و اردیبهشت سال جاری کمتر از نرمال خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما