تازه های سایت

کد مطلب: 45722
20. فروردين 1400 - 11:05
فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند از پرداخت بدهی و هزینه‌های درمان بیماران کم‌بضاعت کرونایی خبر داد و گفت: تدریس برای دانش‌آموزان محروم، برگزاری اردوهای پزشکی و فرهنگی در مناطق محروم، اشتغالزایی و ساخت منزل برای نیازمندان از دیگر برنامه‌ها بوده است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، محمود گودرزی با اشاره به بخشی از برنامه‌های جهادی و فرهنگی بسیج دانشجویی نهاوند طی سال گذشته اظهار کرد: با توجه به اهمیت بالای فضای مجازی با هدف آسیب‌شناسی و بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای آن، چندین نشست برای دانشجویان و خانواده‌های آن‌ها برگزار کردیم.

وی از برگزاری نشست‌هایی با عنوان مسائل سیاسی روز، کرسی‌های آزاداندیشی و تریبون‌های آزاد خبر داد و گفت: مناظره‌های دانشجویی با موضوعات سیاسی و مسائل اجتماعی مثل حجاب نیز در دستور کار قرار گرفت که خروجی آن بسیار مورد توجه بوده است.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند با اشاره به برگزاری دوره‌های مختلف تشکیلاتی، آموزشی و تفریحی و زیارتی برای دانشجویان افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا و دیدار با خانواده‌های آنها از دیگر برنامه‌های انجام شده بوده است.

وی با اشاره به چاپ نشریه‌ای تحت عنوان «قبس» و جلب نظر مخاطبان گفت: در رابطه با فعالیت‌های هسته خدمت‌رسانی، گروه‌های متعدد جهادی به همت جهادگران برادر و خواهر تشکیل شده که شاخص‌ترین آن‌ها گروه جهادی «شهید محسن امیدی» است.

گودرزی با بیان اینکه به لطف خدا توانستیم برترین عملیات جهادی استان را از آن خود کنیم اظهار کرد: در بخش‌های مختلفی مانند ساخت منزل برای نیازمندان، تامین اسباب و اثاثیه منزل، پرداخت شهریه کودکان نیازمند، بازسازی مدارس، اشتغالزایی و... ورود کردیم و کارهای خوبی انجام شد.

وی حضور در بیمارستان‌ها و کمک به کادر درمان برای کنترل ویروس کرونا را از دیگر اقدامات دانست و گفت: تهیه پوشاک و لوازم‌التحریر، پرداخت بدهی و هزینه‌های درمان بیماران کم‌بضاعت کرونایی، پخت غذای گرم، پویش جمع‌آوری لباس گرم، تدریس برای دانش‌آموزان محروم، برگزاری اردوهای پزشکی و فرهنگی در مناطق محروم، تهیه هزاران بسته مواد غذایی برای خانواده‌های نیازمند، تولید ماسک و دستکش و توزیع بسته‌های بهداشتی و... گوشه‌ای دیگر از فعالیت‌های بسیج دانشجویی است.

فرمانده حوزه بسیج دانشجویی شهرستان نهاوند افزود: با توجه به رویکرد مسئله‌محوری و روحیه مطالبه‌گری بسیج دانشجویی با روسای ادارات متعدد جلسات مطالبه‌گری و هم‌اندیشی برگزار کرده‌ایم و پیگیر مطالبات مردمی بودیم که نتایج خوبی هم گرفتیم.

وی با اشاره به برگزاری مناظره بین کاندیداهای مجلس برای ایجاد روشنگری در بین مردم گفت: ما حامی هیچ جریان و جناح سیاسی نیستیم و فقط وظیفه روشنگری خود در سطح جامعه برای حرکت در مسیر اصول انقلاب اسلامی را انجام می‌دهیم.

گودرزی بیان فلسفله اصلی تشکیل دولت جوان حزب‌اللهی برای آحاد مردم جامعه و حضور حداکثری در انتخابات را از دیگر موضوعات مورد توجه دانست و با بیان اینکه برای تحقق شعار سال نیاز به بسترسازی داریم گفت: تولید، رشد اقتصادی کشور را در بخش‌های مختلف رقم می‌زند که این مهم نیازمند پشتیبانی و مانع‌زدایی از روند آن است؛ ضمن اینکه برخورداری از دولتی پای کار، دغدغه‌مند، جوان و انقلابی به تسریع این مسیر کمک می‌کند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما