تازه های سایت

کد مطلب: 45712
19. فروردين 1400 - 8:23
رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند گفت: سال گذشته در حوزه قاچاق کالا ، خدمات و ارز یک‌هزار و ۸۱۷ پرونده از سوی این اداره تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، قاسم بازدار با بیان اینکه سال گذشته در حوزه قاچاق کالا، خدمات و ارز یک‌هزار و ۸۱۷ پرونده از سوی این اداره تشکیل و مورد بررسی قرار گرفت اظهار کرد: روندهای بررسی شده در حوزه کالا و خدمات، بهداشت و درمان، دارو و ارز بوده که پس از بررسی منجر به محکومیت‌های مالی و نهایتا به وصول آراء محکومه مختومه شده است.

وی به پرونده‌های بررسی شده اشاره کرد و اضافه کرد: در بخش کالا و خدمات مجموعا ۸۱۷ مورد پرونده وارده وجود داشته که پس از رسیدگی، منجر به محکومیت ۱۳۵ میلیارد و ۴۳۱ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۷۴ ریال جریمه نقدی شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان نهاوند با بیان اینکه از این تعداد ۹۹.۸ درصد منجر به صدور رای و وصول آراء محکومه شده است گفت: در بخش کالا و ارز نیز ۱۱۸ فقره پرونده وارده بررسی و منجر به محکومیت ۳۴ میلیارد و ۱۰۲ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۸۹۵ ریال شد که صد درصد مختومه شده‌ است.

وی گفت: در بخش بهداشت و درمان ۸۴۱ فقره پرونده ورودی مورد رسیدگی قرار گرفته که پس از بررسی منجر به محکومیت ۲ میلیارد و ۵۰۷ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال جریمه شد و این رقم به طور صد درصد وصول شده و پرونده ها نیز مختومه شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما