تازه های سایت

کد مطلب: 45688
17. فروردين 1400 - 7:44
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند گفت: در حال حاضر شرایط خوبی به لحاظ کرونا در نهاوند حاکم نیست و اگر مردم هشدارهای را جدی نگیرند از وضعیت قرمز هم عبور خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سیامک دانشور اظهار کرد: متاسفانه با شروع سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی وضعیت شهرستان از زرد به نارنجی و سپس قرمز تغییر یافت و در حال حاضر ما همچنان در این وضعیت به سر می‌بریم.

وی با بیان اینکه بار مراجعات بیماران زیاد و ظرفیت بیمارستان‌های شهرستان در حال تکمیل است گفت: ظرفیت بیمارستان آیت‌الله علیمرادیان پرشمرده و تعدادی نیز به بیمارستان شهید قدوسی منتقل شده‌اند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: متاسفانه علی رغم هشدارهای اعلام شده در پایان سال گذشته شاهد بی‌توجهی تعدادی از مردم بودیم و ما امروز داریم عوارض دورهمی خانوادگی، عروسی‌ها و ورود مسافران به شهرستان را می‌پردازیم‌.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه کادر درمان خسته و فشار زیادی را متحمل می‌شود اما با تمام توان در خدمت بیماران هستند، بر رعایت پروتکل‌ها و به ویژه استفاده از ماسک تأکید کرد و گفت: متاسفانه در روزهای اخیر درصد استفاده‌کنندگان از ماسک کاهش یافته‌اند که این مساله می‌تواند عواقب بدتری را در پیش داشته باشد.

دانشور اظهار کرد: از مردم می خواهیم به منظور کنترل خیز جدید کرونا ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی از حضور در دورهمی‌های خانوادگی و عروسی‌ها به شدت خودداری کنند در غیر این صورت باید منتظر عواقب وخیم آن باشند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما